جسارت ریس پیکاپ لوردستون در مسابقات صحرانوردی باجا

قطعه نیوز: استارتاپ لوردستون موتورز در جدیدترین اقدام خود، نسخه رالی از پیکاپ الکتریکی اندورانس را معرفی کرده است. خودرویی که روی آن، نام SCORE San Felipe 250 را می‌گذارد. این پیکاپ قرار است در سن فیلیپ در منطقه باجا در مرز کالیفرنیا و مکزیک، برای اولین بار توانمندی‌های خود را در مقابل رقبا به عرصه نمایش بگذارد

لوردستون
مسابقات صحرانوردی باجا

معمولا کمتر از ۵۰ درصد تیم‌ها موفق می‌شوند که در این مسابقه، از مسیر تک حلقه‌ای ۲۸۰ مایلی (۴۵۱ کیلومتری) به طول کامل، عبور کنند. پکیج باتری‌های ۱۰۹ کیلو وات ساعتی و برد حرکتی بیش از ۲۵۰ مایل (۴۰۲ کیلومتر)، احتمالا به پیکاپ لوردستون این اجازه را نخواهند داد که یک دور مسابقه را بدون استفاده از شارژ سریع DC در میانه مسیر، بپیماید.

حداقل اگر یک پکیج باتری اضافه در خودرو تعبیه گردد، شاید بتوان امید داشت که دیگر نیاز به شارژ دوباره در حین مسابقه به وجود نمی‌آید.

با این اوصاف، می‌توان نتیجه گرفت که قطعا تیم لوردستون به هدف برنده شدن در این مسابقه شرکت نمی‌کند! چرا که مجبور است عمده طول مسیر را با سرعتی متوسط بپیماید.

اما همین که یک پیکاپ الکتریکی بتواند در چنین مسابقه‌ای دوام بیاورد و پرفورمنس خودش را اثبات کند، حرکتی کاملا جسورانه و موفقیتی بزرگ برای سازندگان آن خواهد بود.

مقایسه لوردستون اندورانس مخصوص رالی با نمونه استاندارد، به خوبی نشان می‌دهد که چقدر قدرت و توانایی‌های حرکتی این پیکاپ افزایش یافته‌است.

منبع: دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.