رونمایی کانسپت زفیر رفلکشن

قطعه نیوز: برخلاف بسیاری از کشورهای جهان، اهالی چین هنوز برای خرید سدان­‌های لوکس تمایل نشان می­‌دهند. کار به جایی رسیده که برخی خودروسازان اقدام به عرضه مدل‌های انحصاری برای بازار این کشور می­‌کنند.

لینکلن هم برای عقب نماندن از سایر رقبا، کانسپت زفیر رفلکشن – Zephyr Reflection – را به نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۱ آورده است. این سدان زیبا که منحصراً برای مشتریان چینی طراحی شده، ماموریت دارد که چهره محصولات آینده این برند را به معرض نمایش بگذارد.

این سدان زیبا که منحصراً برای مشتریان چینی طراحی شده، ماموریت دارد که چهره محصولات آینده این برند را به معرض نمایش بگذارد.

طراحی ظاهری زفیر رفلکشن در عین تازگی، به سایر محصولات لینکلن شباهت دارد. طرح جدید جلوپنجره با الگوی متفاوت اجزای تشکیل دهنده، نوارهای نقره‌­ای روی بدنه و نمای اسپرت سپر جلو با ورودی‌های بزرگ جریان هوا روی آن، مهمترین ویژگی‌­های نمای ظاهری این خودرو بشمار می‌­آید.

طراحی فضای کابین کانسپت لینکلن کاملاً تحت تاثیر نمایشگر بسیار بزرگ روی داشبورد قرار گرفته که صفحه پشت آمپر و نمایشگر مرکزی را درون خود جای داده است.

فناوری دستیار راننده انحصاری لینکلن که با اسم Constellation نامگذاری شده، ویژگی دیگری است، که در نمایشگر این خودرو تعبیه شده. البته فعلاً مشخصات دقیقی از این سامانه منتشر نشده.

طراحی فضای داخلی بسیار ساده است و به جزء اهرم تعویض دنده، با تعداد محدودی کلید فیزیکی روی داشبورد و کنسول میانی مواجه هستیم.

بخش اعظم روکش صندلی‌­ها و قسمت‌های بالای کابین همچون پوشش داخلی درها و بخشی از داشبورد با رنگ روشن و بخش‌های پایینی با رنگ مشکی تزئین شده که جلوه زیبایی به این فضا بخشیده است.

در صورت تایید تولید این مدل، معلوم نیست که طراحی مدل نهایی تا چه حد  متفاوت باشد اما با توجه به آن‌که فرم بدنه نسخه کانسپت چندان عجیب نیست، به نظر می­‌رسد نمونه نهایی هم با طرحی مشابه با این مدل به خط تولید وارد شود. با این حال احتمال عرضه آن از اواخر سال جاری در بازار چین زیاد است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.