ارزان ترین سه ستاره بازار خودروهای داخلی

قطعه نیوز: آغاز تحریم های بین المللی اقتصادی علیه کشور سبب شد تامین قطعات خارجی خودرو با مشکل مواجه شود.این چالش به کاهش قابل توجه تولید خودرو منجر شد. به گزارش قطعه نیوز، پس از شروع دور جدید تحریم ها خودروسازان کشور به دنبال افزایش سطح داخلی سازی محصولات خود، برای بالابردن عمق ساخت داخل برنامه ریزی کرده و طرح هایی ارائه کردند. چراکه درشرایط تحریم، تولید محصولاتی که نیاز کمتری به قطعات خارجی دارند، بی شک با مشکل کمتری نیز مواجه می شوند.
این در حالی است که به نظر می رسد کوییک به عنوان جدیدترین محصول عرضه شده در صنعت خودروی کشور، از عمق ساخت داخل بالایی برخوردار است. این مساله باعث می شود ادامه روند تولید این محصول سایپا، با موانع چندانی برخورد نکند.
این هاچ بک جمع و جور و سبک خیلی زود جای خود را در میان خودروهای باکیفیت تولید داخل باز کرد. بررسی گزارش های منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد کوییک در ارزیابی های انجام شده موفق به دریافت سه ستاره کیفیت شده است. لازم به ذکر است، در ارزیابی های انجام شده در حوزه ارزیابی کیفیت، کوییک هم تراز با خودروهایی از جمله تندر۹۰، دناپلاس، پژو۲۰۶اس دی، اچ سی کراس و ام وی ام ۳۱۵ قرار گرفته است. در حالی که از نظر قیمت، حداقل ۲۰میلیون تومان ارزان تر از این محصولات در بازار عرضه می شود.
کوییک از موتور ۱.۵ لیتری بهره می برد که ۸۷ اسب بخار قدرت تولید می کند ، به عنوان یک خودروی شهری، به خصوص در شهرهای شلوغ و پر ازدحام، به راحتی می تواند رضایت مشتریان خود را تامین کند. وجه تمایز کوییک نسبت به سایر رقبای هم کلاس خود را می توان در گیربکس اتوماتیک دانست چراکه خودروهای تولیدی دراین کلاس فاقد گیربکس اتوماتیک بوده و همین امر می تواند امتیاز بالاتری را نصیب کوییک کند.اگرچه این گیربکس CVTبوده و در شتاب گیری عملکرد خوبی ندارد اما نمی توان از سهولت راندن با این خودرو به خصوص در مسیرهای پر ترافیک به راحتی گذشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.