خبری از تب و تاب خریدهای نوروزی نیست

قطعه نیوز: بازار خودرو در شب عید با افزایش دو تا چهار میلیون تومانی قیمت ها روبرو شد اما خرید و فروش خودرو به اندازه اسفند سال های گذشته رونق ندارد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خرید و فروش خودرو با التهابات کمی روبرو شده است. به نحوی که در هفته های گذشته معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده بود اما ناامیدی از کاهش بیشتر قیمتها باعث شد تا خرید خودرو در بازار اندکی رونق پیدا کند. البته معاملات نسبت به سالهای گذشته آن هم در اسفندماه همچنان بسیار کم است ولی نسبت به ماه های گذشته که معامله ای در بازار انجام نمی شد تاحدودی رونق پیدا کرده است.

در بازار امروز پراید ۱۱۱ با رشد یک میلیون تومانی ۱۲۸ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با رشد یک میلیون تومانی ۱۱۱ میلیون تومان و تیبا دو با رشد یک میلیون تومانی ۱۲۹ میلیون تومان معامله می شود.

علاوه براین سمند ال ایکس با رشد دو میلیون تومانی ۱۷۷ میلیون تومان سمند ال ایکس با موتور ای اف سون با رشد ۴ میلیون تومانی ۲۰۰ میلیون تومان و سمند سورن با رشد یک مییلیون تومانی ۲۳۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 در محصولات پژو نیز رشد قیمتها از یک تا دو میلیون تومان بوده است. به نحوی که پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز ۱۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۳۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.