واحدهای پروژه «آتام» به پرسنل شرکت آمیکو تحویل داده شد

پروژه مجتمع مسکونی «آتام» آمیکو طی مراسمی افتتاح شد. این پروژه از سال ۱۳۹۳ توسط تقی تقی‌زاده‌اصل، بنیان‌گذار هولدینگ آمیکو با هدف تامین مسکن پرسنل این شرکت آغاز شده و اکنون واحدها به مالکان تحویل داده شد.

قطعه نیوز: پروژه مجتمع مسکونی «آتام» که از سال ۱۳۹۳ توسط تقی تقی‌زاده‌اصل، بنیان‌گذار هولدینگ آمیکو با هدف تامین مسکن پرسنل این شرکت آغاز شد، در حال حاضر تکمیل و به مالکان تحویل داده شد.
به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) به عنوان شرکت تولیدکننده خودروهای سنگین که بحث فروش خود را به شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو واگذار کرده است، به منظور تامین مسکن برای نیروی انسانی فعال در این شرکت، اقدام به ایجاد مجتمع مسکونی در منطقه آزاد ارس کرد.

آمنه رمضانیان، مدیرعامل تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو (تکا)

مدیرعامل تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو (تکا) در این خصوص توضیح داد: سود حاصل از فروش محصولات آمیکو توسط شرکت تعاونی، سال‌ها قبل این ایده را در ذهن بنیان‌گذار شرکت ارس خودرو دیزل ایجاد کرد که از این سود در راستای تامین مسکن پرسنل و نیروی انسانی این شرکت استفاده شود.
آمنه رمضانیان با اشاره به اینکه فاز اجرایی این ایده در سال ۱۳۹۳ آغاز شد، اظهار کرد: به این منظور زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۶۴۹ متر مربع در منطقه آزاد ارس خریداری شده و در اختیار شرکت تعاونی قرار گرفت و از همان زمان سایر اقدامات اجرایی پی گرفته شد تا آنجا که در سال ۹۵ اسکلت فلزی حدود چهار بلوک اجرا شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دلیل کاهش فروش در برهه خاصی از زمان تعاونی با کاهش نقدینگی مواجه شد، خاطرنشان کرد: با این وجود استاد تقی‌زاده‌اصل به عنوان بنیان‌گذار این گروه صنعتی، همچنان اصرار داشتند که پروژه یاد شده روند طبیعی پیشرفت را طی کند.

مدیرعامل تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو با توضیح این مطلب که روند ساخت این پروژه بسیار خوب در حال پیشرفت بود، افزود: اما پس از فوت استاد تقی‌زاده‌اصل، سرعت پیشرفت روند تا حدی کاهش یافت اما با تلاش همسر و فرزندان استاد برای به سرانجام رساندن این پروژه، روند اجرا مجدد سرعت یافت تا زمانی که با استفاده از باکیفیت ترین مصالح، این مجموعه مسکونی تکمیل و آماده تحویل به مالکان شد.
به گفته رمضانیان، این مجموعه در ۲۴۰ واحد و ۱۰ طبقه شامل هر طبقه چهار واحد و دو طبقه پیلوت ایجاد شده است.

افتتاح پروژه آتام آمیکو

وی هزینه تمام شده کل پروژه را حدود ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: ۱۵ درصد از این میزان شامل آورده نقدی پرسنل شرکت و در واقع مالکان این واحدها بوده و مابقی به وسطه شرکت تعاونی تامین شد.
رمضانیان در پایان ضمن قدردانی از خانواده استاد تقی‌زاده‌اصل، گفت: ما از طرف اعضا هیات مدیره تعاونی و سایر پرسنل از خانواده محترم آقای تقی‌زاده‌اصل کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم روح استاد قرین رحمت الهی باشد و این اقدام الگویی برای سایر کارآفرینان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.