معرفی KTM دوک ۱۲۵ و ۳۹۰ مدل ۲۰۲۱

قطعه نیوز: اگر طراحی زیبای موتورسیکلت‌های سری دوک – Duke – ساخت شرکت KTM نظر شما را جلب کرده باشد، احتمالاً برای خرید یکی از مدل‌های ۱۲۵ یا ۳۹۰ اقدام خواهید کرد. خبر خوش این‌که استاندارد آلایندگی هر دو محصول موردنظر برای سال ۲۰۲۱ به یورو ۵ ارتقا یافته است.

استاندارد آلایندگی هر دو محصول موردنظر برای سال ۲۰۲۱ به یورو ۵ ارتقا یافته است.

برای موتورسواران تازه کار، ۱۲۵ Duke با ۱۵ اسب‌بخار قدرت، امکان پیمایش ۳۰۰ کیلومتر مسافت با یک باک و سیستم تعلیق WP با کمک‌های تنظیم‌پذیر با وزن می‌­تواند گزینه مناسبی باشد.

سیستم ترمز با ABS دوکاناله و دیسک‌های ۳۰۰ و ۲۳۰ میلی‌متری در محورهای جلو و عقب به همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی جزء سایر امکانات این موتورسیکلت به شمار می‌­آید.

اما اگر ۱۲۵ به نظر کوچک می­‌آید، شرکت KTM مدل دوک ۳۹۰ را هم آماده عرضه دارد. قدرت این مدل در سال ۲۰۲۱ به ۴۴ اسب‌بخار افزایش یافت ضمن این‌که پدال گاز ارتقا یافته، سیستم ترمز ABS، دیسک ترمزهای ByBre ، سیستم تعلیق WP با فناوری کارتریج و کمک فنر ۱۵۰ میلی‌متری تنظیم‌پذیر عقب هم جزء سایر ویژگی‌های این مدل محسوب می­‌شود.

کی تی ام دوک ۱۲۵ مدل ۲۰۲۱کی تی ام دوک ۱۲۵ مدل ۲۰۲۱

مدل‌های ۱۲۵ و ۳۹۰ در سال ۲۰۲۱ با رنگ‌های سفید یا خاکستری قابل انتخاب هستند و همان‌طور که از محصولات KTM انتظار می­‌رود، امکان سفارش جزئیات و رینگ‌های نارنجی برای بدنه این مدل‌ها نیز وجود خواهد داشت.

به هرحال متخصصان این شرکت اتریشی نهایت تلاش خود برای ایجاد شباهت میان این دو مدل کوچک با سایر محصولات بزرگ KTM را بکار گرفته‌اند ضمن این‌که وعده عرضه یک مدل بزرگتر از سری دوک نیز داده شده است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.