ایرانول در مسیر توسعه بازار و معرفی محصول در سطح بین‌المللی

تولیدکننده روغن موتور با به‌روزترین فرمول‌های جهانی

قطعه نیوز: نمایشگاه اخیر حمل و نقل و صنایع وابسته در مصلی تهران، میزبان یکی از تولیدکنندگان برتر روغن موتورهای ایرانی نیز است.

این دوره از نمایشگاه میزبان شرکت نفت ایرانول است که با اهداف توسعه بازار و معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه حضور یافته است.

شرکت نفت ایرانول که از مطرح‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور در کشور است، دارای تاییدیه‌هایی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی و نهادهای ارائه دهنده گواهی‌های استاندارد و کیفیت محصول جهان در حوزه روغن موتور است.

ایرانول عمده هدف خود از حضور در نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته را معرفی محصول جدید این شرکت و توسعه بازار این محصولات عنوان کرده است.

روغن موتور «رونیا» که چندی پیش به صورت رسمی رونمایی و به بازار معرفی شد، از بالاترین سطوح کیفیت و پیشرفته‌ترین فرمولاسیون جهانی برخوردار است که در انواع مختلف برای خودروهای بنزینی، هیبرید و دیزل به تولید رسیده است.

 شرکت نفت ایرانول از شرکت‌هایی همچون ولوو، شرکت Reach کانادا، شرکت VOITH آلمان، MTU برای روغن‌های موتور دیزلی و شرکت MAN تاییدیه کیفیت دریافت کرده که نشان دهنده سطح بالای کیفیت محصولات تولیدی این شرکت است.

روغن موتورهای ایرانول به اذعان کارشناسان این حوزه قابل استفاده در تمام خودروهای داخلی و وارداتی موجود در بازار قابل استفاده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.