بروزرسانی نرم افزاری سیستم اتومبیل‌های خودران تا دو هفته دیگر

قطعه نیوز: ایلان ماسک اعلام کرد بروزرسانی نرم افزاری سیستم اتومبیل های خودران تا دو هفته دیگر به دست خریداران خواهد رسید.

به تازگی مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک اظهار داشته که احتمال معرفی نرم افزار جدید برای اتومبیل‌های الکتریکی خودران این شرکت تا دو هفته آینده وجود دارد. بر اساس گفته‌های این شخص، بروزرسانی نرم افزاری جدید برای تبدیل طراحی اتومبیل‌های تمام خودران عرضه می‌شود.

در ماه اکتبر سال جاری، شرکت تسلا نمونه‌ای از نسخه اولیه فناوری خود با عنوان Full Self Driving را طی بروزرسانی نرم افزاری عرضه کرد که تنها به دسته‌ محدودی از کاربران و دارندگان خودروهای این شرکت رسید. این طرح در زمان عرضه ابتدایی واکنش‌های مثبتی را دریافت کرد و دارندگان خودروهای تسلا توانستند بدون مشکلات حیاتی از این فناوری استفاده مفید داشته باشند.

صحبت‌های ایلان ماسک درباره اتومبیل‌های خودران
اکنون ایلان ماسک با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود اظهار داشت: “احتمالا نسخه ابتدایی فناوری اتومبیل‌های تمام خودران به صورت جمعی‌تر طی دو هفته آینده وجود دارد”. این پست توئیتری در پاسخ به کاربری منتشر شد که از روند توسعه نرم افزار در شرکت تسلا پرسیده بود. همان‌طور که ایلان ماسک به آن اشاره کرده بود، بروزرسانی جدید و مرحله دوم نسخه‌های ابتدایی نرم افزار مذکور به صورت جمعی‌تر عرضه خواهد شد و به دست خریداران بیشتری خواهد رسید.

این یعنی طی دو هفته آینده دارندگان خودروهای تسلا می‌توانند جدیدترین فناوری خودران را بر روی اتومبیل‌های خود اجرا کنند. گفتنی است؛ ایلان ماسک پیش از این اظهار داشته بود که بروزرسانی نهایی فناوری اتومبیل‌های تمام خودران تا پایان سال جاری به بازار جهانی عرضه می‌شود و تمامی خودروهای این شرکت از آن برخوردار خواهند شد با این وجود با نزدیک شدن به پایان سال این فناوری همچنان در مراحل ابتدایی قرار دارد. به گفته ایلان ماسک نرم افزار مورد نظر اکنون داده‌های بیشتری را از جاده‌های و محیط اطراف خودرو کسب می‌کند و در نتیجه واکنش بسیار بهتری را از خود نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.