رقابت پینین فارینا باتیستا با بوگاتی چیرون و کوئینگزگ آگرا

قطعه نیوز: پینین فارینا، مرکز طراحی ایتالیایی، با ریماک، سازنده ابرخودروها و تیم فرمول E ماهیندرا ریسینگ همکاری کرده تا ابرخودروی برقی ۱۹۰۰ اسب بخاری را به تحقق برساند.

تولید خودروی برقی ایتالیایی با ۱۹۰۰ اسب بخار قدرت

این ابرخودرو که پینین فارینا باتیستا نامیده می شود قدرت ۱۹۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰۰ فوت پوند از نیرومحرکه چهار چرخ فعال چهار موتوره برقی خود دارد که به شتاب صفر تا صد کم تر از ۲ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت کمک می کند. این خودرو هم چنین دارای شتاب ۰ تا ۳۰۰ کم تر از ۱۲ ثانیه است که این ابرخودرو را در رقابت مستقیم با بوگاتی چیرون و کوئینگزگ آگرا قرار می دهد.
پینین فارینا ادعا می‌کند بسته باطری ۱۲۰ کیلووات ساعت باتیستا می تواند طیف حرکتی ۴۵۰ کیلومتر را فراهم سازد. این خودروساز به زمان شارژ این خودرو اشاره‌ای نکرده است اما به نظر نمی‌رسد مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد.

پینین فارینا باتیستا بر اساس شاسی‌های مونوکوک فیبر کربنی ساخته شده و دارای پانل های بدنه فیبر کربنی سبک است. ترمزهای شش پیستون سرامیک کربنی بزرگ توقف این خودرو را ممکن می سازند در حالی که دمپرهای قابل تنظیم الکترونیکی به راننده اجازه می دهند با استفاده از سیستم انتخاب حالت رانندگی پنج حالته، خودرو را در حالت های مختلفی تنظیم کند.
پینین فارینا باتیستا که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ به نمایش درآمده تنها ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد داشت.

منبع: خبرخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.