افت خودرویی‌ها، خریداران را دلسرد نکرد

قطعه نیوز: در معاملات بورس امروز خودرو با افت سه درصدی قیمت ۳,۹۶۰ریال و خساپا با افت یک درصدی قیمت ۲,۹۲۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت‌ها به ترتیب حدود۷۴۰و ۵۵۰میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت سه درصدی و خساپا با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفتند.

خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۰۳۰ریال و سهام شرکت سایپا عدد ۲,۹۶۰ریال را ثبت کردند که به ترتیب نسبت به روز گذشته خودرو یک درصد کاهش و خساپا یک درصد افزایش یافته است.

سهام شرکت ایران خودرو با جابجایی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با قیمت ۳,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین حجم معاملات خساپا نیز به بیش از یک میلیارد و ۷۰۰میلیون رسید.

ارزش معاملات امروز خودرو حدود ۷۴۰میلیارد تومان بود. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از یک میلیارد و ۷۷۰میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۰میلیون برگه سهم (سه درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

از سوی دیگر ۹۵درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. همچنین در سمت فروش، شاهد فروش ۹۸درصدی حقیقی‌ها بودیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.