رصد تردد شبانه به همت تیم های کنترلی پلیس راهنمایی و رانندگی

قطعه نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از حضور بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در سطح استان در راستای اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در سطح شهر‌های استان بکارگیری شدند.

او افزود: بر اساس این طرح تردد خودرو‌ها در سطح شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی در این خصوص داشتند و تردد هیچ خودرویی در خیابان‌ها و معابر شهری اصفهان به جز اندک تردد‌های ضروری سازمان‌ها و ارگان‌های خدماتی به چشم نمی‌خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه اندک رانندگان قانون گریز نیز مورد برخورد قاطع پلیس و دوربین‌ها قرار می‌گیرند اظهار داشت: ثبت تخلف علاوه بر ماموران بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تردد آژانس ها، تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند گفت: پلیس مصمم به اجرای دقیق و کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و در این خصوص با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند چرا که همه ما در برابر سلامت جامعه مسئول هستیم و بایستی برای ریشه کن شدن این بیماری دست در دست یکدیگر بگذاریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.