مرور رده

موتور خودرو

هزینه های مصرفی خودروی پلاگین هیبرید در مقایسه با خودروی بنزینی چگونه است؟

هزینه‌های سوخت خودروهای پلاگین هیبرید در مسافت‌های کوتاه شهری کمتر از خودروهای بنزینی است. در نتیجه، هزینه تعمیرات و نگهداری این خودروها نیز به‌دلیل کمتر بودن تعداد اجزای مکانیکی آنها، کاهش می‌یابد.

درخشش تکنولوژی در تیگو ۸ پرو e پلاس

تیگو 8 پرو e پلاس از به روزترین فناوری جهان برای تحقق هیبرید یکپارچه منحصر به فرد استفاده می‌کند و با یک بار شارژ کامل باتری و باک پر از بنزین می تواند حدود 1000 کیلومتر را طی کند.

نکات نگهداری از خودرو در گرمای تابستان

گرمای تابستان و نور آفتاب می‌تواند به ماشین آسیب های جدی وارد کند. گاهی این آسیب موجب استهلاک خودرو می‌شود، گاهی هم سیستم موتوری ماشین را به هم می‌ریزد. با چند ترفند می‌توانیم در تابستان مراقبت بیشتری از خودروهای خود داشته باشیم.

راه‌های کاهش دمای موتور خودرو

زمانی که درجه ی حرارت آب در گردش موتور از میزان معین فراتر رود، سبب جوش آمدن آب و داغ شدن موتور می گردد. ما در این مقاله عوامل دخیل در افزایش دمای موتور و راه کار های اساسی در خصوص کاهش دمای موتور را شرح می دهیم.

ایرادات موتور خودرو را چگونه تشخیص دهیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینهٔ تعمیر نگهداری ماشین این است که قبل از آسیب جدی، متوجه خرابی موتور بشویم و آن را تعمیر کنیم؛ اما سوال اساسی این است که از کجا بفهمیم موتور خودرو نیاز به تعمیر دارد؟

صفر تا صد مراحل تعویض موتور خودرو

در حالت کلی برای تغییر ارکان اصلی وسیله نقلیه باید مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی دریافت کرده و سپس مراحل قانونی آن را طی نمایید. در غیر این‌صورت مالک خودرو جریمه خواهد شد.