مرور رده

روغن

نرخ روغن موتور تغییر نکرده است

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.

دلیل گرانی روغن موتور در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران، گفت: هیچ واحد تولیدی نمی تواند بگوید من روغن را با تاخیر دریافت می کنم چرا که روند عرضه روغن منطقی شده است ولی سوال اینجاست چرا با وجود اینگونه اقدامات، در بازار قیمت روغن نوسان دارد؟…

روغن موتور بدون شناسه کالا قاچاق است

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، از ۱۵ مهرماه دستگاه‌های نظارتی هر گونه روغن موتور بدون شناسه کالا موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند.

بازار روغن موتور همچنان نابسامان است

چند وقتی است که بازار روغن موتور در سراسر کشور از کمبود و گرانی رنج می برد؛ با این حال، اگر چه اوضاع در استان تهران تا حدودی کنترل شده اما بازار سایر استان ها هنوز نابسامان است.

صفر تا صد مراحل تعویض موتور خودرو

در حالت کلی برای تغییر ارکان اصلی وسیله نقلیه باید مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی دریافت کرده و سپس مراحل قانونی آن را طی نمایید. در غیر این‌صورت مالک خودرو جریمه خواهد شد.

گرانفروشی روغن موتور و تایر را گزارش کنید

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران، گفت: مشتریان، افزایش بیش از حد قیمت انواع روغن موتور و تایر خودرو را به سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش کنند.

موافق واردات هستیم به شرط شرایط برابر/بانک‌ها تا ۳۰ درصد مطالبات قطعه‌سازان را بلوکه می‌کنند

نایب رئیس انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه موافق هم هستیم اما میگوییم شرایطی که برای واردات در نظر گرفته می‌شود برای قطعه سازان نیز در نظر بگیرید، گفت: خودروسازان عمده بدهی‌های خود به قطعه‌سازان بزرگ را از طریق خرید دین یا تسهیلات…

خطرات واگذاری ناگهانی خودروسازی‌ها/آیا قطعه‌سازان، خودروسازی را کنترل می‌کنند؟

یک عضو انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان با بیان اینکه اگر ایران‌خودرو و سایپا به همین صورت واگذار شوند مشکل ساز خواهد بود، گفت: تنها و بهترین راه این است که سهام شرکت‌های ادغام شده در شرکت‌های خودروسازی به فروش برسد.

خرید ماشین‌آلات دست دوم متوقف شد

یک عضو انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: تاکنون به دلیل رشد نرخ ارز صرفا امکان خرید ماشین‌آلات دست دوم برای قطعه‌سازان مقدور بوده و اکنون نیز به دنبال لغو معافیت ماشین‌آلات صنعتی از عوارض گمرکی، تولید در کشور متوقف…

افزایش قیمت باتری با اجرای طرح شناسنامه‌/عرضه باتری قاچاق در فروشگاه های خاص

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری با بیان اینکه باتری های قاچاق در حجم بسیار کم و برای خودروهای خاص وارد کشور می‌شود و تنها برخی فروشگاه‌های خاص این باتری ها را عرضه می‌کنند، گفت: ناهماهنگی در اجرای کد شناسه سبب رشد قیمت باتری شد.