مرور رده

خودرو

جذابیت‌های پرشمار برای تجربه خودروهای انرژی نو

خودروهای پلاگین هیبرید به عنوان فناوری مهم در حوزه خودروهای انرژی نو که به طور روز افزون در کشورهای توسعه یافته رشد یافته‌اند، از مزایای بسیاری مانند رانندگی برقی - بنزینی، برد بسیار طولانی، مصرف سوخت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برخوردارند.

X۲۲ پرو چگونه توانست به یک میلیون فروش برسد

دلایل متعددی باعث شده‌اند که X۲۲ پرو به یکی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی دیگر کشورهای جهان تبدیل شود. شرکت ام وی ام به تازگی اعلام کرد که X۲۲ پرو توانسته در بازار جهانی بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته…

چرا رنگ نیسان آبی تغییر نمی‌کند؟

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه پلتفرم نیسان وانت آبی یک بن سازه‌ی 57 ساله است ، گفت:دوستان اصرار دارند که این رنگ آپشن آن است،گفتیم آقا یک حرکتی یک اصلاح بهبودی روی این خودرو بزنید گفتند نه این اصلا کل برندش به همین رنگش است.

رونمایی از تسلا مدل ۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۵

تسلا مدل ۲ قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. گفته می‌شود قیمت پایه این ماشین ۲۵ هزار دلار است. ارزانترین مدل کنونی تسلا مدل ۳ است که با قیمت حدود ۳۵ هزار دلار فروخته می‌شود.

خودرو ۳۰ درصد گران کرد

رییس اتحادیه خودروی تهران گفت: با ورود به سال جدید قیمت‌ها با توجه به افزایش نرخ دلار حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به انتهای سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد

برای نقل‌و‌انتقال یک دنا پلاس توربوشارژ مدل ۱۴۰۳ باید حدود شش‌میلیون تومان مالیات پرداخت کرد. اما برای خودرویی مانند تیگو ۸ در مدل ۱۴۰۳، باید ۱۲‌ میلیون و ۲۰۰‌ هزار تومان مالیات نقل‌و‌انتقال پرداخت کرد.

تضمین بلند مدت ایمنی و راحتی با “تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید”

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با پیکربندی هوشمند و ایمنی فوق‌العاده تبدیل به معیاری برای تعریف شاسی‌بلندهای هیبرید در صنعت خودرو کشور است که با عمر باتری بسیار بالا و گارانتی بلند مدت، آسایش و راحتی را برای یک رانندگی لذتبخش، تضمین می‌کند.

مدارک لازم برای تعویض پلاک خودرو در سال ۱۴۰۳

کلیه متقاضیان نقل و انتقال وسیله نقلیه، قبل از دریافت نوبت نقل و انتقال، ابتدا از طریق سامانه سکوی وصول دیون قانونی وسائط نقلیه" نسبت به استعلام و پرداخت بدهی شامل مالیات نقل و انتقال خودرو(بر اساس ماده ۳۰‌ قانون مالیات بر ارزش افزوده)،…

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید: پادشاه سبز شهر و جنگل

با وجود توسعه حمل و نقل در ابعاد گسترده هوایی، دریایی و ریلی، همچنان مردم علاقه بسیاری به سفرهای جاده‌ای و سیر و سیاحت در وجب به وجب خاک شهر، کشور و یا دنیا دارند و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با پیمایش بیشتر در کنار صرفه جویی و بهبود کارایی،…

کمپین نوروزی فونیکس NEV: رانندگی کنید و جایزه بگیرید

هر جای ایران که هستید، با کمپین سال نو برند فونیکس NEV همراه باشید و با تست رانندگی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و ثبت نظر خود در اینستاگرام، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه تلفن همراه سامسونگ و ۱۰ ساعت هوشمند را به دست آورید.

هزینه تعمیر خودرو در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه هزینه تعمیر خودرو در ایام تعطیلات نوروز همانند سال ۱۴۰۲ است، گفت: ۶۰ مرکز تعمیر خودرو در تهران آماده‌باش هستند و مردم می‌توانند در صورت بروز مشکل به آنها مراجعه کنند.