مرور رده

امداد خودرو

دنده مرده چیست؟

چالش رانندگی با خودروهای دنده‌ای تنها محدود به هنگام حرکت نمی‌شود. بلکه در طول رانندگی نیز با افزایش یا کاهش سرعت خودرو لازم است که دنده تعویض شود

چری قابل‌ اعتمادترین‌ برند خودروسازی چین

در سال‌های اخیر، چری در جوایز مهم J.D. Power عملکرد خوبی داشته است و در رتبه‌بندی مدل SM (APEAL)  که اخیراً توسط J.D. Power منتشرشده است، محصولات سری Tiggo ۷ و سری Tiggo۸ به ترتیب در دو بخش بازار شاسی بلندهای اقتصادی متوسط و شاسی‌ بلندهای…

قیمت خودروهای فرسوده اعلام شد

به دنبال افزایش کاذب قیمت خودروهای فرسوده در بازار انجمن صنفی مراکز اسقاط اعلام کرد قیمت واقعی خودرو فرسوده در حال حاضر بین ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است.

فونیکس اف‌ایکس: قدرت موتوری که به شتاب خیره‌کننده می‌رسد

استفاده از تکنولوژی TGDI در فونیکس اف‌ایکس به بهبود مشخصه‌هایکلیدی موتور انجامیده و تجهیز موتور به سیستم توربو و انتقال مستقیم سوخت (GDI)، توان خروجی به حدود ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور به میزان ۲۹۰ نیوتن متر منجر شده است.

هزینه های مصرفی خودروی پلاگین هیبرید در مقایسه با خودروی بنزینی چگونه است؟

هزینه‌های سوخت خودروهای پلاگین هیبرید در مسافت‌های کوتاه شهری کمتر از خودروهای بنزینی است. در نتیجه، هزینه تعمیرات و نگهداری این خودروها نیز به‌دلیل کمتر بودن تعداد اجزای مکانیکی آنها، کاهش می‌یابد.

طرح همیشه به سفر T۸

شرکت کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن فصل سفر اقدام به برگزاری کمپین همیشه به سفر خودروی T۸ در بخش خدمات پس از فروش نموده است.

تفاهم امداد خودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.

صفر تا صد مراحل تعویض موتور خودرو

در حالت کلی برای تغییر ارکان اصلی وسیله نقلیه باید مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی دریافت کرده و سپس مراحل قانونی آن را طی نمایید. در غیر این‌صورت مالک خودرو جریمه خواهد شد.

واردات خودروهایی با قیمتی کمتر از تولیدات داخلی موجب آسیب صنعت قطعه سازی است

یک عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: اگر قیمت خودروهای وارداتی کمتر از قیمت خودروهای داخلی باشند، صنعت خودرو و قطعه کشور شامل کارگاه‌ها و اشتغال نیروی انسانی را دچار آسیب خواهد کرد بنابراین قیمت…