مرور رده

بازار

آغاز ثبت‌نام ۹ مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان مرحله اول ۳ روز فرصت دارند

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز مرحله‌ جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی از ۲۲ تا ۲۴ اسفند ماه با عرضه‌ ۹ مدل خودروی وارداتی خبر داده و تاکید کرد در این مرحله عرضه صرفاً برای متقاضیان مرحله اول که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند،…

عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایشگاه‌های بهاره

وزیر صمت از عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و در پاسخ به سؤالی درباره تولید پژو پارس در سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود تا کسانی که ثبت نام کردند به محصولی مورد تقاضای خود برسند.

آغاز دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی از بین ۱۱ محصول؛ متقاضیان ۳ روز فرصت دارند

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از آغاز مرحله جدید برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی خبر داده و اعلام کرد که در این مرحله ۱۱ خودرو عرضه شده است و متقاضیان از عصر امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز جمعه ۱۸اسفند ماه) فرصت ثبت‌…

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت کرمان موتور امضاء شد

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت کرمان موتور با حضور معاون ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت کرمان موتور به امضا رسید.

فونیکس NEV در نمایشگاه محیط زیست | حفاظت از میراث زمین با خودروهای پلاگین هیبرید

فونیکس NEV به عنوان اولین برند پیشگام در حوزه خودروهای انرژی جدید در ایران که بیشترین سازگاری را با محیط زیست و تحولات زندگی امروزی دارد، در بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که از 13 الی 16 اسفند 1402 در محل مصلای امام خمینی…

گذر از بنزینی‌ها به خودروهای انرژی نو در نشست فونیکس NEV

تکنولوژی خوردروهای انرژی نو با حضور اساتید دانشگاه، مسئولان حوزه صنعت و فعالان حوزه تکنولوژی و خودرو و همچنین گردهمایی علاقه‌مندان و مشتریان به میزبانی در نشست تکنولوژی فونیکس NEV مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.

اسلام‌پناه: از نامه ایران‌خودرو درباره توقف تولید پژوپارس بی خبرم

درحالی رییس سازمان استاندارد از تداوم تولید پژوپارس خبر داد که ایران خودرو اعلام کرد تولید این خودرو امکان‌پذیر نیست. حال امروز رییس سازمان استاندارد از نامه ایران خودرو اظهار بی اطلاعی کرد.

ایرادات ممنوعیت فروش سبدی تایر اعلام شد

سخنگوی انجمن تایر با بیان اینکه ممنوعیت فروش سبدی تایر، ضایعات تولید را افزایش می دهد، گفت: با این شیوه نظامات تولید و بازار بهم می خورد زیرا مبتنی بر شناخت بازار و طبیعت این صنعت نیست.

استقبال از تست درایو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

فونیکس NEV به عنوان پرچمدار تحول در صنعت خودرو ایران، در ادامه تعهد خود به تولید و عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، به زودی خودرو محبوب و پرفروش خود را با پیشرانه هیبریدی و مشخصات ویژه به نام تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید روانه بازار خواهد کرد.